مصاحبه آرشیو خبر ها
همین که در رقابت های اروپایی پیروز شویم کافی است!

همین که در رقابت های اروپایی پیروز شویم کافی است!

لئوناردو بونوچی که گل اول یوونتوس برابر ناپولی را به ثمر رساند در پایان بازی در مصاحبه با پرمیوم اسپورت گفت:

 

3 امتیاز مهمی بود، ما حالا 7 امتیاز با ناپولی اختلاف داریم و می خواهیم فاصله مان را با رم هم بیشتر کنیم، بازی فوق العاده ای به نمایش نگذاشتیم اما به سختی توانستیم بر مشکلاتمان غلبه کنیم، جنگیدیم و به دنبالش نتیجه گرفتیم. واقعا علاقه ای به بازی ندارم، همین که در رقابت اروپایی پیروز شویم برایم کافی است، روی بازی پیش رو کار می کنیم و در دوره ی خوبی هستیم.

 

بونوچی ادامه داد : 

 

گل؟ خیلی به این گل نیاز داشتم، دوره ی سختی را گذراندم، به کمک افراد دور و برم توانستم قدرت امید را به دست بیاوردم، آدم هایی که به من اهمیت می دادند و گل همان طور که دیدید تقدیم به خودم و همسرم و فرزندانم متیو و لئوناردو کردم. هواداران به من کمک زیادی کردند و می خواستم جواب محبتشان را بدهم. ایگوایین؟ گفته بودم که گل می زند، خوشبختانه او در تیم ماست، ستاره نتایج چنین بازی هایی را تعیین می کنند.

 

او همچنین با میکروفون اسکای هم صحبت کرد:

 

پیروزی از کجا به دست آمد؟

 

از روح یوونتوس، اینکه هرگز تسلیم نشویم. امروز می خواستیم شکست برابر میلان را جبران کنیم، می خواستیم روند مثبتمان را حفظ کنیم، هنوز جای پیشرفت داریم، اما با رویکرد فعلی ما یک قدم جلو هستیم.

 

آلگری گفته بود که این بازی اهمیتی ندارد:

 

با این حال ما 7 امتیاز با ناپولی اختلاف داریم و انرژی مان را برای بازی با لیون حفظ کرده ایم، اما به همه ی بازی ها اهمیت می دهیم.

 

ایگوایین خوشحالی نکرد:

 

خب، من خودم خوشحالی کردم! گنسالو فوق العاده است، او دلایل خودش را (برای شادی نکردن) داشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: